Follow Sony Romania

Sony lansează obiectivul Full-Frame FE 50mm F1.4 ZA Prime

Comunicat de presă   •   Iul 12, 2016 15:01 EEST

Sony lansează astăzi noul obiectiv full-frame Planar T* FE 50mm F1.4 ZA (model SEL50F14Z), pentru camerele cu montură E.

Obiectivul fix de 50mm dispune de o diafragmă cu o apertură mare F1.4, care asigură un contrast impresionant și o rezoluție remarcabilă, elemente distinctive ale brandului ZEISS®.

Aceste caracteristici ale imaginii sunt furnizate de-a lungul întregului cadru – de la centru către colț – și la toate setările diafragmei, chiar și atunci când fotografiați cu deschiderea maximă la F1.4. Structura optică de ultimă generație include elemente din sticlă AA (Advanced Aspherical) și ED (Extra-low Dispersion) pentru precizie sporită, care reduc aberațiile sferice și cromatice, precum și coating ZEISS® T*, care minimizează defecte precum lumina difuză și reflexiile (flare și ghosting), oferind claritatea specifică brandului ZEISS®. În plus, design-ul Planar garantează o distorsiune minimă.

Diafragma F1.4 a obiectivului FE 50mm F1.4ZA oferă un nivel de luminozitate și o viteză potrivite pentru fotografia de interior în lumină slabă, pe timp de noapte și pentru portrete, iar diafragma circulară cu 11 lamele oferă un efect bokeh uimitoar sau defocalizarea fundalului în imagini. De asemenea, obiectivul este dotat cu un inel cu buton ON/OFF și un comutator AF/MF și este rezistent la praf și umezeală[i], sporindu-i astfel funcționalitatea.

În plus, obiectivul dispune de un motor de focalizare SSM, care permite fixarea rapidă a punctului de focus. Motorul silențios recomandă obiectivul în special pentru filmări.

Preț si disponibilitate

Noul obiectivFE 50mm F1.4 ZA lens va fi disponibil în Europa din luna iulie, la prețul recomandat de 1.800 de euro.

[i]Desi este proiectat sa reziste la praf si umezeala, protectia absoluta impotriva prafului si umezelii nu este garantata. 

Despre Sony

Sony Corporation este lider global în producerea de tehnologii audio, video, foto, de gaming, pentru comunicații pentru segmentele consumer și profesional. Prin dezvoltarea afacerilor în muzică, imagine, entertainment și mediul online, Sony are o poziție de lider absolut pe segmentele electronicelor și divertismentului. Sony a înregistrat în anul fiscal încheiat la 31 martie 2015 vânzări consolidate de aproximativ 68 miliarde de dolari. Sony Global Web Site: http://www.sony.net/