Follow Sony Romania

Sony dezvăluie un parteneriat cu Live Nation Clubs & Theaters pentru noua experiență muzicală 360 Reality Audio

Comunicat de presă   •   Ian 10, 2019 13:47 EET

București, 8 ianuarie 2019 — Sony Video & Sound Products Inc., operatorul business-ului video și audio Sony, a anunțat astăzi la Consumer Electronics Show, în Las Vegas, “360 Reality Audio”, o nouă experiență muzicală imersivă prin care fanii se vor simți ca și cum ar fi în primul rând la un concert. Pentru a evidenția puterea acestei tehnologii și beneficiile unice pe care le oferă, Sony a realizat un parteneriat cu Live Nation Clubs & Theaters pentru a înregistra materiale audio din cadrul mai multor concerte, precum The Wombats, AJR, Good Charlotte, Kodaline și alții ce urmează să fie anunțați.

360 Reality Audio produce un câmp sonor tridimensional în care diferite sunete și elemente muzicale pot fi proiectate la 360 de grade, prin intermediul tehnologiei audio Sony bazate pe obiect. Utilizatorii pot accesa conținutul audio cu ajutorul căștilor, selectând conținut “360 Reality Audio”, ce va fi oferit prin Deezer, nugs.net, Qobuz și TIDAL.

“360 Reality Audio ne va permite să le oferim iubitorilor de muzică live o experiență muzicală nouă și extrem de realistă,” a declarant Kichiro Kurozumi, Head of Branding and Product Planning Division la Sony Video & Sound Products Inc. “Suntem extrem de mândri de colaborarea dintre Live Nation, liderul mondial în domeniul divertismentului live, și Sony, o companie ce lucrează cu artiști și creatori pentru a defini frontierele capabilității muzicale.”

“Ascultând concertul nostru live prin noua tehnologie 3D a fost cea mai apropiată experiență de a fi în audiență la un show Kodaline, este diferit de tot ce am experimentat vreodată,” a declarat Steve Garrigan, compozitor și solist Kodaline.

“Explorăm întotdeauna modalități inovatoare de a îmbogăți experiența muzicii live pentru fani și artiști. 360 Reality Audio le va oferi fanilor o experiență realistă de muzică live mult timp după ce spectacolul s-a încheiat,” a declarat Terri Liebler, VP, Live Nation Media & Sponsorships.

Printre spațiile Live Nation în care a fost captat conținutul 360 Reality Audio se numără Hollywood Palladium (Los Angeles), House of Blues Chicago (Chicago), Irving Plaza (New York), The Fillmore (Philadelphia), The Masonic (San Francisco) și The Wiltern (Los Angeles).

Despre Live Nation

Live Nation este liderul mondial în domeniul divertismentului live și este format din lideri de piață la nivel global: Ticketmaster, Live Nation Concerts și Live Nation Sponsorship.

Pentru mai multe informații, vizitați www.livenationentertainment.com.

Despre Sony Corporation and Sony Video & Sound Products Inc.

Sony Corporation este lider global în producerea de tehnologii audio, video, foto, de gaming, pentru comunicații pentru segmentele consumer și profesional. Sony Video & Sound Products Inc. este subsidiară Sony Corporation și operează business-ul video și audio. Prin dezvoltarea afacerilor în muzică, imagine, entertainment și mediul online, Sony are o poziție de lider absolut pe segmentele electronicelor și divertismentului. Sony a înregistrat în anul fiscal încheiat la 31 martie 2018 vânzări consolidate de aproximativ 77 miliarde de dolari.

Pentru mai multe informații, vizitați http://www.sony.net/

Media inquiries:

Live Nation: Debra Duffy, VP Communications

debraduffy@livenation.com

Corporate Communications & CSR Department, Sony Corporation

Sony.Pressroom@sony.co.jp

Sony Corporation este lider global în producerea de tehnologii audio, video, foto, de gaming, pentru comunicații și tehnologia informației pentru segmentele consumer și profesional. Prin dezvoltarea afacerilor în muzică, imagine, entertainment și mediul online, Sony este lider absolut pe segmentele electronicelor și divertismentului. Sony a înregistrat vânzări anuale consolidate de aproximativ 77 de miliarde de dolari în anul fiscal încheiat la 31 martie 2018. Sony Global Web Site: http://www.sony.net/